מאמרים

כל מה שרציתם לדעת על אלכוהול לחתונה

אלכוהול לחתונה

זה לא באמת משנה כמה מהמוזמנים עומדים לשתות באירוע, אלכוהול לחתונה זה אחד מהנושאים החשובים ביותר. לא מעט מהאורחים שיגיעו לחתונה ירצו לשתות אלכוהול איכותי, והמשימה שלכם תהיה לספק להם את מבוקשם. אך לא מדובר על בחירה כל כך פשוטה, שכן האפשרויות שעומדות לרשותכם הן מגוונות במיוחד. תצטרכו לעשות בחירות שתהיו בטוחים לגביהם, רק כך תוכלו לדעת שהחתונה תהיה כמו שתכננתם.

קחו בחשבון כי אם תעשו טעות אחת קטנה בבחירת האלכוהול לאירוע, לא מעט מהמוזמנים ככל הנראה יצאו מאוכזבים. כך שאנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הבא שנכתב במיוחד בכדי לענות את כל השאלות הבוערות ביותר. ברגע שתדעו את התשובות לשאלות החשובות הללו, תוכלו להתרכז בכל הדברים האחרים שגם הם חשובים לחתונה.

המדריך הבא אומנם מדבר על בחירת אלכוהול לחתונה, אך למען האמת הוא יכול לסייע לכם בבחירת אלכוהול לכל אירוע אחר. לא משנה אם אתם מתכננים אירוע גדול או אירוע קטן, וזה לא באמת משנה היכן יהיה האירוע – אלכוהול זה דבר שהוא בגדר חובה ולא בגדר רשות מבחינתכם.

מהיכן הכי כדאי לקנות אלכוהול לחתונה?

תוכלו למצוא לא מעט חנויות המציעות לכם עלויות שונות לרכישת כמויות גדולות של משקאות אלכוהוליים. אנו ממליצים לכם לחפש חנות יין או חנות אלכוהול עם רישיון, כזאת שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. לא מעט חנויות שמוכרות אלכוהול עושות זאת ללא רישיון, והן מסכנות אתכם ואת כל האורחים שישתו מהאלכוהול.

בדיוק כמו שאתם לא מתפשרים כאשר אתם בוחרים אולם לחתונה, כך גם מוטב שלא תתפשרו כאשר אתם בוחרים אלכוהול לקראת החתונה. תוכלו לבצע את הרכישה דרך האינטרנט, כך תוכלו להקל עליכם את הצורך להגיע באופן פיזי לחנות – דבר שעלול לגזול מכם זמן יקר.

האם ניתן לבצע החזרה בסוף האירוע?

חשוב מאוד שתחפשו חנות יין ואלכוהול שתאפשר לכם להחזיר בקבוקים סגורים בסוף האירוע. הרי לא מן הנמנע כי לא ישתו את כל הבקבוקים שתביאו לאירוע, ולעיתים מדובר על הרבה מאוד כסף. זה עשוי להיות הפסד של מאות או אלפי שקלים מהצד שלכם, וחבל מאוד שתביאו את עצמכם למצב הזה. מוטב שתעמידו את התנאי הזה בתור תנאי סף לרכישת האלכוהול.

כמובן שמהצד שלכם יהיה עדיף לנסות להעריך בצורה הכי מדויקת שאפשר את הכמות הרצויה. אך תסכמו אל מול החנות כי במקרה שבו נשארים בקבוקים סגורים, תוכלו להחזיר אותם. החנות תוכל למכור את הבקבוקים הסגורים ללקוחות אחרים, ואתם לא תצטרכו להפסיד כסף – כסף שתוכלו לתעל אותו לדברים אחרים.

כמה אלכוהול צריך לקנות לחתונה?

קשה מאוד להעריך כמה בקבוקי אלכוהול לחתונה צריך לקנות. הרי הרגלי השתיה של כל אורח ואורח יהיו שונים, ולכן בכל אירוע הכמויות עשויות להשתנות. כך שמוטב שתכירו פחות או יותר את הרגלי השתיה של המוזמנים שלכם, כך יהיה לכם קל יותר להעריך. כמובן שגם תצטרכו לבצע פילוח של האורחים על פי הגיל שלהם, ולנסות להבין מכך מה עומד לקרות.

אם רוב המוזמנים שלכם הם משפחות, אז ככל הנראה שכמויות האלכוהול יכולות להיות קטנות. אך אם מדובר על חבר'ה צעירים שאוהבים לשתות, אלכוהול לחתונה יכול להיגמר כמו מים. תמיד תוכלו להתייעץ עם חנות יין ואלכוהול, שתנסה להעריך עבורכם את הכמות הרצויה.

האם להזמין אלכוהול לחתונה דרך האולם?

האולם שבו תתחתנו יכול להציע לכם כל מיני תוספות שונות בכדי שתסגרו את האירוע שם. אך בפועל אנו לא ממליצים שהאולם יהיה אחראי על האלכוהול בחתונה, כי זה עשוי להגביל את האורחים שלכם. במקרה כזה אתם תהיו מוקצבים בהתאם לסיכום אל מול האולם, ולא תוכלו לחרוג מהסיכום – אפילו אם האורחים ירצו לשתות עוד אלכוהול. במצב כזה האירוע עשוי להיות הרבה פחות מהנה ממה שרציתם שהוא יהיה.

אלכוהול לחתונה זה לא דבר של מה בכך, ולעיתים האלכוהול יכול לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע פחות מוצלח. אנו ממליצים לכם להזמין את האלכוהול בעצמכם, לבצע את הרכישה מחנות אלכוהול מוכרת. כך שתוכלו לדעת כי אתם תהיו אחראים על כמות האלכוהול בחתונה, וכל האורחים יוכלו להנות כאוות נפשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *